Dyżury dla Studentów
poniedziałek, wtorek i czwartek w godzinach 10.00 - 15.00
środa - dzień wewnętrzny
piątek w godzinach 10.00 - 14.00
poniedziałek, wtorek i czwartek w godzinach 10.00 - 15.00
środa - dzień wewnętrzny
piątek w godzinach 10.00 - 14.00
W związku z sytuacją epidemiologiczną w kraju informujemy, że od dnia 13 marca 2020 roku do odwołania zostaje zmieniony sposób pracy DON UJ.
W związku z sytuacją epidemiologiczną w kraju, działając w oparciu o Zarządzenie nr 24 Rektora Uniwersytetu Jagiellońskiego z 10 marca 2020 roku w sprawie: przeciwdziałania rozprzestrzenianiu się wirusa SARS-CoV-2 wśród społeczności akademickiej Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz kierując się poczuciem odpowiedzialności społecznej, informujemy, że od dnia 13 marca 2020 roku do odwołania zostaje zmieniony sposób pracy DON UJ.
Uprzejmie informujemy, iż w związku z komunikatem nr 27 Prorektora ds. Dydaktyki UJ z dnia 5 października 2020 roku w sprawie polityki bezpieczeństwa w zakresie przeciwdziałania rozprzestrzenianiu się koronawirusa SARS-CoV-2 podstawową formą kontaktu z doradcami edukacyjnymi jest komunikacja zdalna - przy wykorzystaniu poczty elektronicznej z domeny student.uj.edu.pl, telefonicznie lub za pomocą aplikacji MS Teams (dostępnej w ramach darmowego pakietu Office 365).
Spotkania osobiste w siedzibie DON będą się odbywały w przypadkach uzasadnionych, po wcześniejszym umówieniu z doradcą, z zachowaniem zasad sanitarnych (obowiązek rozmowy w maseczce ochronnej, dezynfekcja rąk).
Uwaga! Wszelkie sytuacje nieopisane w poniższej procedurze, a związane z niepełnosprawnością studenta/pracownika UJ, mające charakter niestandardowy, prosimy zgłaszać drogą elektroniczną lub telefonicznie. Zespół DON UJ będzie na podstawie tych informacji monitorował sytuację, poszukiwał dróg rozwiązania pojawiających się problemów, w miarę możliwości organizował wsparcie oraz informował władze UJ w tym zakresie.
Sprawy studenckie prowadzone są na bieżąco, kontakty i konsultacje mogą się odbywać z doradcą edukacyjnym poprzez wideorozmowę w darmowej aplikacji Teams (instrukcja obsługi znajduje się poniżej) oraz za pomocą poczty elektronicznej.
Podania o dostosowanie procesu kształcenia oraz dokumentację medyczną potwierdzającą związek między stanem zdrowia a wnioskowanymi adaptacjami można wysyłać na adres e-mail konkretnego doradcy. Wszelkie dokumenty są przez doradców przetwarzane zdalnie a wnioski będą opiniowane i przesyłane bezpośrednio do właściwego dziekana drogą elektroniczną.
Publikujemy instrukcję obsługi aplikacji Teams:
Zaloguj się swoim kontem pocztowym:
Studenci: w domenie @student.uj.edu.pl (login mail; hasło: hasło do skrzynki mailowej)
Pracownicy: @uj.edu.pl (login mail; hasło: hasło do skrzynki mailowej)
Uruchom aplikację Teams.
(Bardziej szczegółowa instrukcja dostępna jest także na stronie: https://dis.uj.edu.pl/documents/85316864/144802478/teams-dostep/b6b28524-42b3-4fde-aaf5-79abf649be48)
Ogólny adres e-mail DON UJ: don@uj.edu.pl
Adresy e-mailowe do poszczególnych pracowników dostępne są w zakładce kontakty.
Mamy nadzieję, że pomimo trudności związanych z przerwą w standardowej pracy uczelni będziemy mogli w większości spraw skutecznie pomóc. Współpracujemy w tej materii z innymi biurami i jednostkami UJ. Zapraszamy do kontaktu w formie zdalnej.
Zespół DON UJ