poniedziałek, wtorek i czwartek w godzinach 10.00 - 15.00
środa - dzień wewnętrzny
piątek w godzinach 10.00 - 14.00
Widok zawartości stron
O DON
w tekście łatwym do czytania
Widok zawartości stron
Widok zawartości stron
Widok zawartości stron
Widok zawartości stron
Widok zawartości stron
O DON w tekście łatwym do czytania
© European Easyto-Read Logo: Inclusion Europe. Więcej informacji na stronie https://www.inclusion-europe.eu/easy-to-read/
CO TO JEST DON UJ?
Pełna nazwa DON UJ to Dział do spraw Osób Niepełnosprawnych Uniwersytetu Jagiellońskiego. Dział ten to jednostka uczelni publicznej. W tym tekście używamy skrótu DON.
GDZIE ZNAJDUJE SIĘ DON?
Biuro DON znajduje się w Krakowie, przy ul. Mickiewicza 9A, na 4. piętrze.
W budynku są 2 windy.
Sekretariat – miejsce pierwszego kontaktu to pokój 410.
Sekretariat znajduje się w prawym korytarzu budynku. Są to pierwsze drzwi po prawej stronie.
JAK DOTRZEĆ DO DON?
Do DON można dojechać komunikacją miejską.
Najbliższy przystanek autobusowy to AGH/UR.
Miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami (tzw. koperta) dostępne jest przed budynkiem (od strony ulicy Krupniczej).
Budynek jest dostępny dla osób z niepełnosprawnościami.
CZYM ZAJMUJE SIĘ DON?
DON doradza i wspiera studentki i studentów w trudnej sytuacji zdrowotnej, ze szczególnymi potrzebami i z niepełnosprawnościami.
DON działa na podstawie Zarządzenia Rektora nr 150 i Regulaminu Studiów.
Trudności, z którymi można zgłosić się do DON, mogą wynikać z:
- niepełnosprawności
- długiej, ciężkiej choroby
- nagłej choroby lub wypadku
- zaburzeń psychicznych
- zaburzeń ze spektrum autyzmu
- problemów w czytaniu i pisaniu.
WSPARCIE, KTÓRE MOŻESZ OTRZYMAĆ:
- spotkanie z doradczynią edukacyjną
- dostosowanie egzaminów i zajęć do potrzeb osób z niepełnosprawnością
- dostosowanie materiałów do nauki
- pomoc specjalistów do spraw technologii wspierających
- szkolenia z aplikacji i programów pomocnych w studiowaniu
- dostępne zajęcia z języków obcych dla studentów z niepełnosprawnością wzroku/słuchu
- współpraca z wykładowcami
- stypendium dla osoby z niepełnosprawnością
- asystent dydaktyczny
JAK UMÓWIĆ SIĘ NA SPOTKANIE?
- Zadzwoń do sekretariatu DON pod numer telefonu: 12 663 43 40 i zapytaj o możliwość spotkania
- Wyślij wiadomość mailowo: don@uj.edu.pl i zgłoś chęć spotkania
- Skorzystaj z czatu DORADA (DORADA lub wyszukaj nas w aplikacji MS Teams jako DORADA) i napisz wiadomość.
Sekretariat DON pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30.
Dyżury doradczyń odbywają się:
- w poniedziałek, wtorek i czwartek w godzinach od 10:00 do 15:00
- w piątek w godzinach od 10:00 do 14:00
- środa to dzień pracy wewnętrznej
TŁUMACZENIE W POLSKIM JĘZYKU MIGOWYM
Istnieje możliwość rozmowy w polskim języku migowym.
Przed przyjściem do DON należy zgłosić taką potrzebę.
W DON UJ jest także aktywna usługa tłumacza polskiego języka migowego (Tłumacz Migam). Aby połączyć się z Tłumaczem Migam należy kliknąć w ikonę języka migowego.
Do DON możesz przyjść również z psem asystującym.
Serdecznie zapraszamy!